بنك مصر
بنك مصر
البنك الاهلى المصرى
2b7dd046-8b2b-408c-8c9e-48604659ffe0
البنك الاهلى المصرى
البنك الاهلى المصرى
الرئيسية

هدى عبد الصمد وحكايه جروب سوكا

 

كتبت الإعلامية/سميحة صلاح

يعتمد جروب حكايات سوكا على حل مشكلات الاعضاء سواء أن كانت ماديه أو معنويه أو نفسياً وحل جميع المشكلات بالجهود الذاتيه فقط ..
مين سوكا دى ؟؟!
سوكا دة اسم مستعار لكل بنت حابة أنها تشارك معانا وتعرض مشكلتها لأيجاد الحل المناسب لها بدون تعريف اى شخص عن اسمها او اى تفاصيل ليها .
بتشارك معانا ازاى وبتوصل لصاحبه الجروب ازاى ؟؟
سوكا بتقدر تبعتلنا على رسائل البيدچ أو رساله شخصيه لصاحبه البيدج على الحساب الخاص بها وبتبدأ تقرأها وتعرضها على الايف البث المباشر وبنتصل بسوكا وتحكى للناس كل مشكلتها وبتتكلم معانا بكل حب وبنعطيها سعه من الوقت مايكفيها لكى توضح لنا ادق التفاصيل بدون ما اى شخص يعرفها كما أشارت سابقاً وبتبدأ صاحبه الجروب القائمه على هذا البث اعطاء حل مناسب لسوكا وكذلك الاعضاء بيقدروا يكتبوا رأيهم فى الكومنتات وبنتواصل لحل جميعا بروح المشاركه .
بتواجهنا مشاكل ماااادية كثير وفى هذه الحاله بتقدر صاحبه الجروب وفريق العمل القائم على هذا الجروب (الأدمن) بأتخاذ كافه الاجراءات ونقوم بالبحث والتحرى ونسأل ونستدل لكى نتأكد من مصداقيتها وبالتالى نقوم بمساعدتها بالجهود الذاتيه وليس بجمع التبرعات ..
اذا احب احد من الاعضاء أنه يشارك معانا فى مساعدتها بيتواصل معانا وبيساعد بما يقدر عليه وقد أخذنا على عاتقنا أننا نقف جمب بلدنا فى الحوار والحلول المجتمعيه لان البلد ومسوؤليها.مسؤلتهم جسيمه. لشعب كبير مثل شعب مصر. في الكثافه .
مين هى صاحبه الجروب ؟؟
صاحبه الجروب اسمها هدى عبد الصمد مصريه أب عن جِد تقييم فى الولايات المتحدة الأمريكية فى ولايه فيلادلفيا تبلغ من العمر ٣٧ عاما ولُقبت من الفانز ومعجابينها بـ صاحبه السعادة لأنها بتقدر أنها تدخل السعادة على قلوب كل من يعرفها أو يتابعها .

هدى عبد الصمد وحكايه جروب سوكا 2

اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى